пʼятниця, 8 квітня 2016 р.

Обладнаємо життя (мій другий день)

Ще вчора постила підслухане із вебінару Іцхака і скажу: я захоплена! Наче все те, що занала але мотивував надзвичайно. Ділюсь чимось тут, більш детально — звертайтесь особисто.
Отже, як всім відомо для досягнення того, що я справді важливим для вас — будь це мрія, або просто ціль потрібно бути трішки егоїстом. Цей наглядний приклад побачите на зображенні далі але спочатку підніміть очі вище: ви стоїте зараз на тій самій дорозі, перед вами залиишок життя і вибір: як і всіх, або щоб було що згадати. Можете, звісно купити побільше пива та чіпсів, всістись перед монітором або розглядати сторінки друзів у соцмережах, а є можливість пожертвувати цим і кожен день годину, пів, скільки є змоги присвячувати своїй мрії.
 А тепер приклад: в мене очі ледь на лоба не повилазили від цього зображення. Так і є! Ще раз підтверджую свої слова із поперднього посту — хочеш чогось досягти, то знайди когось, хто буде щиро у вас вірити,або буде зацікавлений у досягненні вашої мети. Тут і може слугувати коуч, адже ваша реалізації рівна відгуку про його роботу, що дорівнює його рейтингу та майбутньому успіху. Так було із моїм написанням книги: була я із вордовським листком паперу, мої батьки, друзі і всі-всі, кому навіть не говорила, що пишу її, тому що заклюють. Так,так саме це слово. Тисячі слів: навіщо, не вигадуй, кому це потрібне, нічого не вийде, є тисячі книг таких як твоя і мільйони кращих. А я писала…Був і мій чоловік, котрий говорив, що можливо ця книга буде повним провалом але після пару таких, одного разу таки все вийде. У мене вірив він, а якщо не так, то принаймі не бив палкою, як бачите вище. Обладнюйтесь в дорогу в товстий панцир, і як би вас не били — йдіть далі, вперто, егоїстично, напористо. Тільки тоді все вийде. У мене є алгоритм та вправи але його наглядніше проводити під час сесії.

А це ще один приклад звичок успішних і не дуже людей, хоча для мене це дуже відносно. Там також немає одного дуже важливого пункту : якщо у тебе немає можливостей, але є непереборне бажання — знайдти тих, хто тобі їх дасть. Я просто мріяла про курси для Hr і Кузня кадрів у цьому мені дуже допомогла! Надіюсь колись теж стану їм у пригоді:)
А зараз пункт 4 — еннеа-коучинг, щось нове і надісь зовсім відмінне. Одразу вартість: http://www.ecoach.by/ennea-events/trainings/coaching. Про враження і нові навички напишу завтра.
І ще одне: технік для вивчення залишилось 19 (1 з них «Досягнення цілей та реалізація мрій» освоїла, попрактикувала,записала»). Дуже надіюсь, що ця моя посилючість та жертовність власним відпочинком колись окупиться, навіть якщо моральни задоволенням. Сорок дев’ять…де ви ті,хто дасть таку можливість?

Немає коментарів:

Дописати коментар