четвер, 7 квітня 2016 р.

Вагітність

Дівчатка та жінки, хочу сказати: ВИ БІЛЬШЕ НЕ ОДНІ!
 Я почувала себе так усі 9 місяців своєї вагітності - дадуть направлення на аналіз, сиджу читаю,що й до чого. Отримала результати - знову у пошуку. А ще до цього працювала неофіційно, і звісно коштів ніяких не отримувала - все сиділа і думала : сиджу в чоловіка на шиї,нічого толком не роблю,а чим же ж займаються жінки у декреті?  Я така ж як вони чи ні? Що вони відчувають?
Далі, ближче до вечора - що його приготувати, і те вже було,і те готувала....
Пізніше, коли вже був 4-5 місяці цікавило все більше,як розвивається мій колібрик - знову "гуглила". А потім завела свій щоденний,щоб описувати що й коли відчуваю (думаю моїй донечці цікаво буде дізнатись як було її матусі з нею у пузику). Перед пологовим - на клаптику паперу виписувала усе,що потрібно із собою...губила,знову записувала.
Саме тому - зібрала геть усе,що знала, свій досвід,прочитане, крадене,почуте в єдину збірку-книгу "Дев'ять місяців до щастя" і готова подарувати її вам! Етапи розвитку плоду (коли є ніжки,ручки,нігтики - усе,усе), список необхідних аналізів ( які  я робила + які потрібно, згідно з МООЗ), особистий щоденник ( для запису своїх думок та відчуттів), міні-кулінарна книга, місце для запису необхідних речей у ваш пологовий+що знадобилось мені, мої особисті відчуття та враження (для порівнянні), відгуки вагітних матусь (це буде вас надихати та підтримувати), список засобів від ростяжок та по догляду за проблемною шкірою.Ох...усе й не перерахувати. Звертайтесь,пишіть. Вартість книги - всього 50 грн ( електронна) та 70 грн (паперова).А ще купу безкоштовних консультацій та підтримка!:)

Немає коментарів:

Дописати коментар