четвер, 7 квітня 2016 р.

Лазанья

Якось надумала я приготувати цю цікаву страву: листки пасти, фарш, соус, сир і задумалась. Чим моє, ваше життя не лазанья? Якщо соковита та м’ясиста — мені ситно, я задоволена. Якщо суха або підгоріла, без начинки — сумно і все не до ладу.
Яка ж ваша лазанья? Отже, проводжу аналіз наступним чином:
 — фарш: начинка, котра має бути наймачнішою, від неї залежить смак усієї страви.
Шар перший (фундамент) : мої стосунки із найближчими, самовираження, реалізація себе як матері, дружини, професіонала, друга. Якщо сім’ї немає, хоча хочеться (мінус цибулька у фарш), самовиражатись не дуже виходить ( мінус помідорки), в професійній сфері теж не відзначилась (спеції), проте друг я хоч куди (олійка).
Проаналізуйте всі важливі (фундаментальні) сторони життя, нехай це будуть гобальні сфери, котрі справді мають вплив на усі інші. Зберіть їх до купи та назвіть окремим словом із інгредієнтів поданих вище. Відніміть ті з них, котрих мало або нехватає. Уявіть,якою буде ваша страва. Для прикладу, згідно списку вище: у мене є фарш, трішки цибульки, без помідор, із спеціями (недостатньо) і багато олії. Така начинка буде смачною та гармонійною у страві?
— листки лазаньї: готова складова, проте на неї робимо «накладу» начинки
Листки уже готові і ми не можемо нічого із ними зробити, хіба трішки підварити але перпеліпити ніяк. Отже, це аналогічно нашій зовнішності — косметика є або інші речі (вироблення певних звичок, що будуть приваблювати людей) , проте в загальному потрібно прийняти себе таким яким народилися і працювати, потіти над начинкою. Вона зробить пасту набагато м’якшою, соковитішою. Погодьтесь,як часто бачили нерівні шлюби або пари, котрі «погані листки із відмінною» начинкою
-соус : задоволення для самого себе.
Це речі, котрі не є основними але додають немало пікантності у життя : хоббі, захоплення, час на себе. Проаналізуйте скільки їх у вас, мало (надто небагато для хорошої страви), багато (надто багато — лазанью може просто «залити» такою кількістю). Написавши усе вказане вище, використовуючи уяву, спробуйте зробити власну запіканку. Уявіть собі усе детальніше (тонкі коржі — як нетреноване тіло), надмірна кількість або зовсім мала соусу, фарш із малою кількістю інгредієнтів.
Або як вправний кухар — поціновувач перегляньте чого бракує вашій страві та доведіть її до шедевру! Намалюйте свою страву із усіма ігредієнтами, роздумайте чого нехватає, зінтерпретуйте це із своїм життям, випишіть як будете поповняти запас цієї нехватки.
І пред’явіть же ж мені нарешті цю смакоту!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар