четвер, 7 квітня 2016 р.

Ментори



Чи є  у вас кумири? Або особистості на яких бажаєте бути схожі, поважаєте, тримаєте в авторитеті, обожнюєте, прагнете вбодобитись.
Чи є у вас завдання? Або проблеми, задачі, щось над чим ламаєте голову вже давненько і нічого путнього не виходить, сумніваєтесь, прагнете побачити її зі сторони.
Давайте вже покладемо цьому край врешті! Ви ж не курка,щоб носитись із важким яйцем!
Сідаймо зручніше та давайте запросимо своїх менторів (кумирів). Їх може бути троє, а от хто саме вирішувати вам. Подивіться, як вони прийшли у вашу кімнату, сіли за стіл, попивають чай. Що ви при цьому відчуваєте? Як почуваєтесь у такому колі? От, нарешті розговорившись, задайте питання, котре хвилює. Для прикладу я вибрала Джонні Депа, Анджеліну Джолі та Біла Гейтса. Мене цікавить питання популярності,як бути відомою,які якості для цього потрібні? Запитую усіх їх по черзі. Отримаю відповіді:
АЖ:
  • Тобі потрібно старатись більше і бути напористішою!
ДД:
  • Роби дійсно те,що ти можеш добре :по-іншому ніяк!
Далі ціла промова від Біла Гейтса. Я слухаю їх поради, приклади із особистого життя, слідкую за рухами, приймаю критику.
Далі пробую подивитись на себе їх очима (менторів). Що я помічаю у собі? Мені багато чого бракує для цього, а ще здається що є чимало часу і все встигну. Також багато невербальних речей: трохи хвилююсь і метушусь без причини, а де моя харизма селебріті? Ого..
Зараз я дивлюсь на цю ситуацію зі сторони (зверху),бачу себе і їх, стежу за виразами обличчя. Беру щось для себе і отримую подарунки. Що це? Не може бути, Анджеліна дарує мені свою хустку, котру одягала на зйомку одного з фільмів. Це додає мені впевненості та радості від зустрічі, а також це тепер буде моїм талісманом!
Зараз я пригадую усе,що мені сказали ментори, переживаю ще раз погляд зі сторони, і точно знаю,якими будуть мої перші кроки. Моя дорога визначена!

Немає коментарів:

Дописати коментар